خانه » آموزش فتوشاپ » آموزش طراحی کارت ویزیت » طراحی کارت ویزیت AsaRayan SHOP در فتوشاپ
10 تیر 1396

طراحی کارت ویزیت AsaRayan SHOP در فتوشاپ

در این بخش از سایت شهر گرافیک می پردازیم به طراحی کارت ویزیت AsaRayan SHOP در فتوشاپ پس با ما نیز همراه باشید.آموزش طراحی کارت ویزیتی دیگر با طرح و رنگی متفاوت . من مجبور هستم بدلیل حق کپی رایت که متاسفانه در ایران رعایت نمی شود و بعضی از مطالب بعد از قرار دادن بر روی سایت توسط مدیران وب سایت های دیگر (کمتر از یک ساعت بعد از ارسال خبرنامه)کپی شده و بدون درج منبع در سایت خودشان قرار میدهند ،

از عنوان اسارایان در مطالبم استفاده کنم . شما می توانید از عنوان های متفاوت برای تمرین استفاده کنید و یا نام شرکت و برند خاصی را در وسط کادر تایپ کنید . این کارت ویزیت با توجه به رنگبندی و ساختاری که دارد میتواند برای شرکت هایی که در زمینه فروش لوازم ورزشی یا برندهای فروش لوازم اسپورت استفاده شود . سایت منبع این نمونه کارت ویزیت انگلیسی بوده و من برای تمرین امروز شما این تصویر را تبدیل به یک نمونه کارت ویزیت کرده ام .

1. ابتدا یک صفحه با ابعاد 5×9 با رزولوشن 300 با درصد رنگی ed6b6c ایجاد کنید . Ctrl+N

2. فونت olivier را با درصد رنگی 000000 انتخاب کرده و نام برند مورد نظرتان را با ابعاد 43.28 pt وسط کادر تایپ کنید .
2.1. فونت olivier را از این قسمت دانلود و در پوشه فونت کنترل پنل کپی کنید .
2.2. بر روی لایه متن تایپ شده دابل کلیک (2بار پشت سرهم ) کرده تا Layer Style باز شود . سپس تنظیمات گزینه های مشخص شده در عکس های زیر را تغییر بدهید .

3. یکبار دیگر متن آسارایان را تایپ کرده و زیر لایه متن اصلی قرار میدهم . سپس بر روی لایه دابل کلیک کرده و تنظیمات پیش فرض را تغییر میدهم .

4. من لز آسارایان یک کپی میگیرم . اندازه آن را کمی کوچکتر و عنوان آن را shop قرار میدهم .شما می توانید پشت کارت را مثل مراحل بالا تکرار کنید فقط ادرس و چیزهایی که مربوط به شرکت می شود را تایپ کنید .

زهرا خالقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *