خانه » آموزش فتوشاپ » نحوه اضافه کردن فونت به فتوشاپ
24 خرداد 1396

نحوه اضافه کردن فونت به فتوشاپ

مطلبی که امروز شهر گرافیک برای شما در نظر گرفته است نحوه اضافه کردن فونت به فتوشاپ می باشد. فتوشاپ یکی از برترین نرم‌افزارهای عکس دنیاست و هرکسی، چه تازه‌کار و چه حرفه‌ای، از آن استفاده می‌کند. گذاشتن نوشته روی عکس‌ها از معمول‌ترین کارهاست. اضافه کردن فونت به فوتوشاپ کار ساده‌ایست و کافیست فونت‌های جدید را داخل هارد ریخته و بعد استفاده کنید.

تا به حال هنگام استفاده از این برنامه گرافیکی متوجه شده اید فتوشاپ از فونت های پیش فرضی که در ویندوز نصب شده است استفاده می کند و نیاز به نصب مستقیم فونت های دانلود شده در برنامه نیست .کافیست فونت هایی که دانلود کرده اید یا بر روی سیستم عامل دارید را داخل پوشه Font در Control panel کپی کنید .(روی Start کلیک کرده

و به Control Panel بروید. فولدر Fonts را پیدا کنید و آن را باز نمایید فونتها را داخل پوشه کپی کنید) به همین سادگی فونت اضافه شده داخل برنامه نمایش داده می شود .دقت داشته باشید که هر فونتی در فوتوشاپ کار نمی‌کند. فونت‌های True Type یاOpen Type را انتخاب کنیددر پایان اگر فونت‌ها را از سی‌دی‌ می‌ریزید، آنها را داخل فولدر Fonts ذخیره کنید. در غیر این صورت قابل استفاده نخواهند بود.

منبع: آسارایان

 

زهرا خالقی

یک پاسخ به “نحوه اضافه کردن فونت به فتوشاپ”

  1. مهرابی گفت:

    ممنوووووووون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *