خانه » آموزش فتوشاپ » آموزش طراحی کارت ویزیت » طراحی کارت ویزیت تجاری در فتوشاپ
08 تیر 1396

طراحی کارت ویزیت تجاری در فتوشاپ

در این بخش از سایت شهر گرافیک می پردازیم به طراحی کارت ویزیت تجاری در فتوشاپ پس با ما نیز همراه باشید.سعی کنید هرچیزی که به نظرتان میرسد را انجام بدهید و در مرحله پایانی با کمی تغییرات در رنگ و فونت های تایپ شده می توانید به نتیجه دلخواه برسید . این نمونه از سایت businesscardjournal کپی برداری و در فتوشاپ برای شما عزیزان شبیه سازی شده است تا روش درست کردن این قبیل کارت را بهتر یاد بگیرید . یک تمرین برای کاربران سطح متوسط و مقدماتی که امیدوارم از آن لذت ببرند .

1. ابتدا یک صفحه با ابعاد 5×9 با رزولوشن 300 با درصد رنگی FFF ایجاد کنید . Ctrl+N

2. با ابزار Rectangle Tool یک کادر با درصد رنگی 2e2d2c بکشید . سپس ابزار Direct Selection Tool را انتخاب کرده و شکل کادر کشیده شده را همانند تصویر زیر تغییر بدهید . کافیست با Direct Selection Tool بر روی خطوط یا لبه کادر کشیده شده کلیک کنید تا نقاط ترسیمی آن نمایش داده شود . سپس نقاط را می توانید به طرفین جابجا کنید .

3. با همین روش یک کادر دیگر با درصد رنگی c51a1b میکشم و کمی شکل آن را تغییر میدهم .

4. همانطور که مشاهده کردید به سادگی و طی 3 مرحله پس زمینه کارت ویزیت را طراحی کرده ام . حالا می خواهم یکسری متن که مربوط به شرکت یا فرد خاصی می باشد را بر روی کارت ویزیت تایپ کنم . برای انجام اینکار از ابزار Type استفاده میکنم. در مقالات قبلی هم به این نکته اشاره کرده ام که بنده بیشتر از فونت B yekan استفاده میکنم که شما می توانید این فونت را به دلخواه تغییر بدهید .درصد رنگ f6f6f6 اندازه 9 Pt

5. در مرحله بعدی یکسری توضیحات به همراه شماره تماس باید پایین کادر تایپ شود . ابزار Polygon tool را انتخاب کرده و 2 ستاره شش ضلعی با درصد رنگی c51a1b بکشید .

6. دو آیکن از بین اشکال ابزار Custome shape Tool انتخاب کرده و وسط شش ضلعی قرار بدهید . سپس یکسری توضیحات در مقابل هر دو کادر تایپ کنید . نوع فونت را به دلخواه و رنگ آن را برابر با 575756 قرار بدهید .

7. با ابزار Line Tool با ضخامت 2 پیکسل 2 کادر همانند تصویر زیر بکشید . سپس بر روی کادر اول دابل کلیک کرده تا تنظیمات پیش فرض آن را تغییر بدهیم . تنظیمات کادر دوم هم باید همانند کادر اول باشد .

8. من یکسری متن دیگر تایپ میکنم . درصد رنگی تیره 595758 و رنگ قرمز c51a1b
متن های کوچک با فونت Myriad Pro و با درصد رنگی 575756 می باشد

9. در مرحله آخر هم لوگو مربوط به سایت سازنده این کارت ویزیت را قرار میدهم که شما باید از لوگو خودتان در این قسمت استفاده کنید .

منبع: آسارایان

 

زهرا خالقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *