خانه » آموزش فتوشاپ » آموزش طراحی کارت ویزیت » کارت ویزیت professional همراه با آموزش پله به پله
28 خرداد 1396

کارت ویزیت professional همراه با آموزش پله به پله

در این بخش از سایت سیتی گراف کارت ویزیت professional همراه با آموزش پله به پله آن را برایتان قرار داده ایم. در طرح جدیدی که با عنوان professional می خواهم آموزش بدهم از ابزار Rectangle Tool استفاده کرده ام . سعی کنید تمرین ها را به دقت انجام بدهید و هر کجا که نتوانستید یا مشکل در کشیدن کادری داشتید ، مرحله را از دوباره مورد بررسی قرار بدهید تادقیق متوجه شوید که مشکل از کجاست .فایل لایه باز تمرین هم می تواند به شما کمک کند .

1. ابتدا یک صفحه با ابعاد 5×9 با رزولوشن 300 با درصد رنگی FFFFFF ایجاد کنید . Ctrl+N

2. ابزار rectangle Tool را انتخاب کرده و یک کادر سفید رنگ بکشید . ابعاد و اندازه کادر را می توانید بعد از انجام مرحله سوم مشاهده کنید .

3. یک صفحه جدید با ابعاد 10×10 بدون پس زمینه ایجاد کنید .
3.1. ابزار Rectangular Marque Tool را انتخاب کرده و همانند تصویر زیر یکسری مربع ترسیم کنید .
3.2. ابزار سطل رنگ را انتخاب و با درصد رنگی 12100b خانه هایی که کشیده اید را رنگ کنید .
3.3. از منوی Edit > Define Pattern را انتخاب کرده و لایه ای که ایجاد کرده اید را به عنوان یک الگو با نام دلخواه ذخیره کنید .

4.سپس ابزار سطل رنگ را انتخاب کرده و ازنوار تنظیمات گزینه pattern را انتخاب و بافتی که ایجاد کرده اید را بر روی لایه سفیدی که ایجاد کرده ایم اعمال کنید .

5. یک کادر دیگر با ابزار rectangle Tool با درصد رنگی 1d1d1b بکشید .

6. یک کادر دیگر با ابزار rectangle Tool با درصد رنگی 2e2d2c بکشید .سپس ابزار سطل رنگ را انتخاب کرده و ازنوار تنظیمات گزینه pattern را انتخاب و بافتی که ایجاد کرده اید را بر روی لایه ای که ایجاد کرده ایم اعمال کنید .

7. ابزار rectangle Tool را انتخاب و سه کادر با درصد رنگی های قرمز e30613 | نارنجی : ea5b0c | زرد : ffd500 بکشید .

8. ابزار Line Tool را با ضخامت 1 پیکسل و درصد رنگی c7c7c6 انتخاب کرده و 2 خط همانند تصویر زیر ترسیم کنید

9. نوبت میرسه به تایپ مشخصات روی کارت . من تنظیماتی که استفاده کرده ام را برای شما قرار میدهم و شما به دلخواه می توانید هر متنی که خواستید را بر روی کارت ویزیت قرار بدهید .فونت Lato درصد رنگ FFFFFF / 2e2d2c| فونت فارسی هم B yekan .آیکون ها به همراه کد QR Code را می توانید از فایل لایه باز که در پایان قرار میدهم ذخیره کرده و برای فایل تمرینی خودتانمورد استفاده قرار بدهید .

منبع: آسارایان

 

زهرا خالقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *