خانه » آموزش فتوشاپ » آموزش طراحی کارت ویزیت » کارت ویزیت مدرسان شریف + آموزش
04 تیر 1396

کارت ویزیت مدرسان شریف + آموزش

در این بخش از سایت سیتی گراف می پردازیم به کارت ویزیت مدرسان شریف + آموزش پس با ما همراه باشید.در رشته گرافیک دانشجویان یاد می گیرند که چشمانشان را ببندند و هر چیزی که به ذهنشان می آید را بر روی کاغذ ترسیم کنند. این مفهوم همان حساسیت در طراحی می باشد . باید برای کشیدن یک شی یا طراحی یک پروژه فقط شروع کنید به اتود زدن و بعد از شروع بقیه کارها راحت تر انجام می شود . با من همراه باشید تا این تمرین را شروع کنم . فایل لایه باز آموزش در پایان مقاله قرار داده می شود که جهت تمرین می توانید از آن استفاده کنید .

1. ابتدا یک صفحه با ابعاد 5×9 با رزولوشن 300 با درصد رنگی 3c3c3b ایجاد کنید . Ctrl+N

2. با ابزار Pen Tool یک کادر با درصد رنگی ffcc00 همانند تصویر زیر بکشید .

3. یکبار دیگر با ابزار Pen Tool یک کادر با درصد رنگی f7f3dd همانند تصویر زیر بکشید .

4. یکبار دیگر با ابزار Pen Tool یک کادر با درصد رنگی d7af00 همانند تصویر زیر بکشید .

5. یکبار دیگر با ابزار Pen Tool یک کادر با درصد رنگی c6c6c6 همانند تصویر زیر بکشید . مد لایه را برابر با multiply قرار بدهید .

6. کار اصلی و ساختار کلی کارت تمام شد حالت نوبت میرسه به تایپ مشخصات روی کارت . من تنظیماتی که استفاده کرده ام را برای شما قرار میدهم و شما به دلخواه می توانید هر متنی که خواستید را بر روی کارت ویزیت قرار بدهید .فونت Lato درصد رنگ FFFFFF / ce162b| فونت فارسی هم B yekan .آیکون هایی که در تصویر زیر مشاهده می کنید از اینترنت دانلود کرده ام که شما از فایل لایه باز که در پایان قرار میدهم استفاده کنید و آیکون ها را بر روی طرح خودتان قرار بدهید .

منبع: آسارایان

 

زهرا خالقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *