خانه » آموزش فتوشاپ » آموزش طراحی کارت ویزیت » نحوه طراحی کارت ویزیت شخصی
08 تیر 1396

نحوه طراحی کارت ویزیت شخصی

در این بخش از سایت شهر گرافیک می پردازیم به نحوه طراحی کارت ویزیت شخصی پس با ما نیز همراه باشید.1. ابتدا یک صفحه با ابعاد 5×9 با رزولوشن 300 با درصد رنگی FFF ایجاد کنید . Ctrl+N

2. ابتدا باید یک کادر با ابزار Rounded Rectangle Tool با درصد رنگی 2e2d2c بکشید . Radius را همانند تصویر بالا برابر با 25 تنظیم کنید .
2.1.سپس ابزار Direct Selection Tool را انتخاب کرده و بر روی لبه کادر کلیک کنید تا نقاط ترسیمی نمایش داده شود . سپس نقطه پایین کادر را به طرف بیرون بکشید.

2.2. در مرحله بعدی باید از کادر کشیده شده با فشردن کلیدهای Ctrl+J یک کپی گرفته و رنگ آن را برابر با fbba00 تنظیم کنید . سپس لایه کپی گرفته شده را کمی بالاتر از لایه طوسی قرار بدهید . برای تغییر رنگ هم می توانید بر روی لایه کپی گرفته شده دابل کلیک کرده و درصد رنگی که قرار داده ام را در بخش Color Overlay با کلیک بر روی مستطیل رنگی وارد کنید .

3. مرحله 2 را برای سمت راست کادر با Radius 15 تکرار می کنم .

5. یکبار دیگر مرحله 2 و سه را با درصد رنگی eeeeed تکرار کنید .

6. در مرحله بعدی من از اینترنت یک QR Code دانلود کرده و در قسمت نوار نارنجی قرار میدهم . تصویر QR Code را از این قسمت دانلود و با فشردن کلیدهای Ctrl+O وارد فتوشاپ کنید .

7. کار اصلی و ساختار کلی کارت تمام شد حالت نوبت میرسه به تایپ مشخصات روی کارت . من تنظیماتی که استفاده کرده ام را برای شما قرار میدهم و شما به دلخواه می توانید هر متنی که خواستید را بر روی کارت ویزیت قرار بدهید . آیکن های شماره تماس و تلفن و … را از اشکال پیش فرض Custome shape Tool انتخاب کنید . فونت Lato درصد رنگ FFFFFF / 2e2d2c | فونت فارسی هم B yekan .

منبع: آسارایان

 

زهرا خالقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *