خانه » آموزش فتوشاپ » آموزش طراحی کارت ویزیت » نحوه طراحی کارت ویزیت خانه گرافیک
01 تیر 1396

نحوه طراحی کارت ویزیت خانه گرافیک

در این بخش از سایت سیتی گراف می پردازیم به نحوه طراحی کارت ویزیت خانه گرافیک پس با ما همراه باشید.بیشتر از ابزار rectangle Tool استفاده کرده ام . در این تمرین مشاهده می کنید که به چه سادگی و در کمترین زمان ممکن می توان یک کارت بسیار شیک و ساده طراحی کرد . امیدوارم از این تمرین آموزشی لذت ببرید . فایل لایه باز PSD مقاله در پایان مطلب قرار گرفته است که می توانید دانلود کنید و در حین تمرین از آن استفاده کنید .

1. ابتدا یک صفحه با ابعاد 5×9 با رزولوشن 300 با درصد رنگی FFFFFF ایجاد کنید . Ctrl+N

2. ابتدا بافت بکار برده شده در پس زمینه را از این قسمت دانلود کرده و بر روی Desktop کامپیوترتان ذخیره کنید . سپس بر روی لایه اصلی دابل کلیک کرده و گزینه Pattern Overlay را انتخاب کنید . کافیست از لیست بافت ها بر روی Load Pattern کلیک کرده و بافتی که دانلود کرده اید را وارد فتوشاپ کنید .

3. ابزار rectangle Tool را انتخاب کرده و 4 کادر همانند تصویر زیر بکشید . برای اینکه خطوط کشیده شده دقیق در بیاید می توانید در نوار تنظیمات ابزار rectangle Tool از ابعاد استفاده کنید و با ابزار خط کش ، خطوط را صاف در قسمت مشخص شده قرار بدهید .

4. طی سه مرحله یک کارت ویزیت طراحی کردم . به همین سادگی . حالا نویت میرسه به تایپ متن در جاهای مشخص شده . من تنظیماتی که استفاده کرده ام را برای شما قرار میدهم و شما به دلخواه می توانید هر متنی که خواستید را بر روی کارت ویزیت قرار بدهید .فونت Lato درصد رنگ FFFFFF / 1b1b1b| فونت فارسی هم B yekan .آیکون هایی که در تصویر زیر مشاهده می کنید از اینترنت دانلود کرده ام که شما از فایل لایه باز که در پایان قرار میدهم استفاده کنید و آیکون ها را بر روی طرح خودتان قرار بدهید .دقت داشته باشید که در قسمت مشخص شده باید لوگوی شرکت خودتان را قرار بدهید . من برای انجام اینکار یکی از اشکال ابزار Custome Shape Tool را انتخاب کرده ام . QR کد وب سایت خودتان را می توانید از طریق این سایت بسازید و دانلود کنید .

منبع: آسارایان

 

زهرا خالقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *