خانه » آموزش فتوشاپ » نحوه ساخت یک پنجره مه آلود بارانی در فتوشاپ
08 خرداد 1396

نحوه ساخت یک پنجره مه آلود بارانی در فتوشاپ

نحوه ساخت یک پنجره مه آلود بارانی در فتوشاپ را برای شما در این بخش از سایت قرار داده ایم.آموزش ساخت یک پنجره مه آلود بارانی با فتوشاپ عنوان یکی دیگر از مطالب بخش افکت می باشد که علاقه مندان می تواند از این تمرین آموزشی استفاده کنند . (لطفا به جای کپی برداری مطالب را به اشتراک بگذارید) روش کار بسیار ساده می باشد . یکسری از افکت ها وجود دارد که تا به امروز زیاد در مورد آنها توضیح نداده ام ولی با استفاده از تمرین های جدید به راحتی می توانید با کاربرد هر بخش آشنا شده و در طراحی هایی که خودتان در آینده انجام میدهید از آنها استفاده کنید .

1. ابتدا هر دو تصویر ساختمان و دختر را با کلیک راست و انتخاب گزینه Save as بر روی کامپیوتر ذخیره کنید . سپس کلیدهای Ctrl+O را بفشارید و هر دو عکس را وارد فتوشاپ کنید .

2. تصویر قطرات آب را درگ کرده و بر روی لایه ساختمانها قرار بدهید . بالای لایه اصلی . برای تغییر ابعاد هم از ابزار Free Transform استفاده کنید .

3.یکسری نقاط بر روی لایه قطرات آب وجود دارد . برای محو کردن آنها از منوی Filter >Camera Raw Filter  را انتخاب کرده و تنظیمات پیش فرض را تغییر بدهید .

4.مد لایه را برابر با اسکرین قرار بدهید .

5. بر روی آیکون Create New Adjustment کلیک کرده و گزینه Brightness/Contrast را انتخاب کنید .

6.بر روی آیکون Create New Adjustment کلیک کرده و گزینه VibraNCE را انتخاب کنید .

7. از لایه اصلی با فشردن کلیدهای Ctrl+J یک کپی بگیرید . لایه اول را با نام Zigzag و لایه دوم را برابر با Blur قرار بدهید .

8. لایه Blur را انتخاب کنید . فیلتر Blur > Gusstian Blur را انتخاب کرده و تنظیمات پیش فرض را تغییر بدهید . سپس لایه را غیر فعال کنید .

9. لایه زیک زاگ را انتخاب کنید . فیلتر Filter > Distort > Zigzag را انتخاب و تنظیمات پیش فرض را تغییر بدهید

10. لایه Blur را انتخاب کنید . ابتدا باید لایه فعال شود
10.1. سپس رنگ فورگراند را برابر با مشکی قرار بدهید .
10.2. ابزار براش را با شفافیت 70 درصد انتخاب و اندازه قلم را برابر با 300 قرار بدهید و سپس کمی وسط صفحه را اسپره کنید .

منبع: آسارایان

زهرا خالقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *