خانه » آموزش فتوشاپ » آموزش طراحی کارت ویزیت » طراحی گام به گام کارت ویزیت Green
27 اردیبهشت 1396

طراحی گام به گام کارت ویزیت Green

در سایت شهرگرافیک طراحی گام به گام کارت ویزیت Green را برای شما کاربران عزیز نیز قرار داده ایم. این طراحی به صورت گام به گام یا پله به پله نیز می باشد.با یک تمرین فتوشاپ دیگر با عنوان “آموزش طراحی کارت ویزیت Green” در خدمت شما هستم . بیشتر طرح های کارت ویزیتی که بنده برای شما شبیه سازی میکنم از سایتهای معتبر طراحی نمونه برداری می شود و بنده فقط هدفم از ایجاد این مقالات آموزش استفاده از ابزارها و نحوه استفاده صحیح از آن در قالب تمرین می باشد . سعی کنید تمرین هایی که قرار میدهم را بعد از یاد گرفتن رنگ و ساختار آن را تغییر بدهید . نگران خراب شدن طرح اصلی نباشید زیرا فایل دانلود آن همیشه برای شما وجود دارد . سعی کنید با تمرین و پشتکار طرح های جدید خلق کنید و نمونه هایی که خودتان طراحی می کنید را به عنوان یک رزومه ذخیره کنید . برای تغییر کارت ویزیت ، از رنگ گرفته تا ابعاد کادر و جابجایی محتوا و رنگ پس زمینه می توانید شروع کرده و به نتیجه نهایی برسید .(دانلود فایل لایه باز تمرین در پایان آموزش)

1. از منوی File گزینه New را انتخاب کرده و یک صفحه با ابعاد مشخص شده ایجاد کنید .

1. ابزار سطل رنگ را انتخاب کرده و با درصد رنگی bccf00 پس زمینه را از رنگ سفید به سبز تغییر بدهید . برای انتخاب ابزار سطل رنگ می توانید از کلید G نیز کمک بگیرید .

2. ابزار Rectangle Tool را انتخاب کرده و یک کادر سغید رنگ همانند تصویر زیر بکشید .

3. ابزار Polygon Tool را انتخاب و یک مثلث همانند تصویر زیر بکشید .

4. ابزار Rectangle Tool را انتخاب کرده و یک کادر با درصد رنگی 2e2d2c  بکشید .

5. یک صفحه جدید با ابعاد 10×10 بدون پس زمینه ایجاد کنید . از منوی File گزینه New را انتخاب کرده و یک صفحه با ابعاد مشخص شده ایجاد کنید .
5.1. ابزار Rectangular Marque Tool را انتخاب کرده و همانند تصویر زیر یکسری مربع ترسیم کنید .
5.2. ابزار سطل رنگ را انتخاب و با درصد رنگی 12100b خانه هایی که کشیده اید را رنگ کنید .
5.3. از منوی Edit > Define Pattern را انتخاب کرده و لایه ای که ایجاد کرده اید را به عنوان یک الگو با نام دلخواه ذخیره کنید .

حالا بر روی لایه کادر طوسی رنگ دابل کلیک کرده و تنظیمات پیش فرض را تغییر بدهید .

6. نوبت میرسه به طراحی لوگو . با استفاده از ابزار Elipse Tool ابتدا یک دایره با درصد رنگی bccf00 بکشید سپس با استفاده از ابزار Pen Tool سه کادر داخل آن ترسیم کنید .

7.بسیار خوب نوبت میرسد به تایپ متن در قسمت های مشخص شده . من معمولا از فونت B yekan برای تایپ متن استفاده میکنم . شما می توانید از فونت دلخواه خودتان استفاده کنید . ابعاد را هم می توانید بین 6 تا 16 بسته به نوع کارتی که دارید تغییر بدهید .

8. در این مرحله می توانید برای کارت ویزیت یک QR Code بسازید . سایتهای زیادی برای انجام اینکار وجود دارد کافیست در موتور جستجو گوگل QR Code را تایپ کرده و بعد از باز شدن یکی از سایتها آدرس وب سایت خودتان را جهت ساختن QR Code وارد کنید .  بعد از ساختن QR Code تصویر را دانلود و با فشردن کلیدهای Ctrl+O وارد فتوشاپ کرده و بر روی طرح اصلی قرار بدهید .

9.بر روی لایه اصلی QR Code دابل کلیک کرده تا تنظیمات Layer Style نمایش داده شود . سپس تنظیمات پیش فرض را تغییر بدهید .

10. در مرحله آخر چند آیکون از بین اشکال ابزار Custome Shape Tool انتخاب کرده و روی طرح اصلی قرار میدهم . سپس مشخصاتی که باید بر روی کارت قرار بگیرد را تایپ می کنم . فونت انگلیسی Myriad Pro درصد رنگی 2e2d2c

منبع: آسارایان

زهرا خالقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *