خانه » آموزش فتوشاپ » آموزش طراحی کارت ویزیت » طراحی کارت ویزیت Puma با فتوشاپ
04 تیر 1396

طراحی کارت ویزیت Puma با فتوشاپ

در این بخش از سایت سیتی گراف می پردازیم به طراحی کارت ویزیت Puma با فتوشاپ پس با ما همراه باشید.ابزارها در هر برنامه ای حکم شروع یک کار را دارند و سختی هر برنامه ای در ابتدا یادگیری کار با بخش های مختلف می باشد . وقتی شما بتوانید هر شکل یا چیزی که نیاز داشته باشید را با استفاده از ابزارهای پیش فرض طراحی کنید ، آن وقت است که هر پروژه ای که به شما پیشنهاد شود با کمی وقت و فکر می توانید آن را طراحی کنید . البته برنامه های گرافیکی نیاز به کمی خلاقیت هم دارند . در پایان می توانید فایل لایه باز آموزش را دانلود کنید

1. ابتدا یک صفحه با ابعاد 5×9 با رزولوشن 300 با درصد رنگی FFF ایجاد کنید . Ctrl+N

2. بر روی لایه ای که ایجاد کرده اید با موس 2 بار کلیک کنید تا Layer Style فعال شود . Layer > Layer Style
2.1. سپس همانند تصویر زیر تنظیمات لایه را تغییر بدهید .

3. ابزار Rectangle Tool را انتخاب کرده و یک کادر همانند تصویر زیر با درصد رنگی 3d3d3c بکشید . سپس مد لایه را برابر با Multiply قرار بدهید .

4. ابزار Rectangle Tool را انتخاب کرده و یک کادر همانند تصویر زیر با درصد رنگی ffd400 بکشید . سپس مد لایه را برابر با Multiply قرار بدهید .

5. در مرحله بعدی من لوگو پوما را از سایت اصلی دانلود کرده و با فشردن کلیدهای Ctrl+O وارد فتوشاپ میکنم . کافیست لوگو را وسط کادر قرار بدهید . بدون هیچ تنظیمات اضافی . دانلود لوگو

6. در مرحله آخر ابزار تایپ را انتخاب کرده و با فونت B yekan یکسری توضیحات به کارت اضافه میکنم . استفاده از نوع فونت و اندازه سلیقه ای می باشد .

منبع: آسارایان

 

زهرا خالقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *