خانه » آموزش فتوشاپ » آموزش طراحی کارت ویزیت » طراحی کارت ویزیت Pink در فتوشاپ
11 تیر 1396

طراحی کارت ویزیت Pink در فتوشاپ

در این بخش از سایت شهر گرافیک می پردازیم به طراحی کارت ویزیت Pink در فتوشاپ پس با ما نیز همراه باشید.نام این کارت ویزیت صورتی می باشد و از سایت منبع که به زبان انگلیسی می باشد کپی برداری شده است . طراحی این کارت تقریبا 30 دقیقه زمان می برد . روش کار به این صورت می باشد که ابتدا باید یک صفحه به ابعاد 5×9 با رزولوشن 300 ایجاد کنید . سپس بافتی که در ادامه جهت دانلود قرار میدهم را بر روی کامپیوتر ذخیره کرده و وارد فتوشاپ کنید .

بعد از وارد کردن بافت باید یک لایه مشکی ایجاد و مد لایه را تغییر بدهیم تا پس زمینه کمی بهتر نمایش داده شود . سپس با استفاده از ابزار Rectabgle چند مربع صورتی رنگ در بالای کادر اصلی کشیده و متن مورد نظر را با ابزار text تایپ کنیم . در پایان فایل PSD را جهت تمرین قرار میدهم تا هر کجا که سوالی برای شما پیش آمد از آن استفاده کنید .

1. فتوشاپ CS6 را اجرا کرده و یک صفحه به ابعاد 5×9 با رزولوشن 300 ایجاد کنید . طرحی که برای چاپ می خواهید ارسال کنیدمعمولا ابعاد دقیق آن 5.72×9.53 باشد . من در آموزشها خط برش را در نظر نمی گیرم. (این آموزش همراه با فایل PSD تمرین می باشد)

1.1.بافتی که در پس زمینه باید قرار بگیرد را از قسمت زیر ذخیره کرده و با فشردن کلیدهای Ctrl+O وارد فتوشاپ کنید . برای ذخیره بر روی بافت کلیک راست کنید و گزینه Save as را انتخاب کنید . بافت را باید بالای لایه ای که ایجاد کرده اید قرار بدهید .

2. یک لایه مشکی بالای لایه بافت ایجاد کرده و Opacity را برابر با 65 درصد تنظیم کنید .

3. یک لایه دیگر ایجاد کنید . ابزار براش را انتخاب کرده و دور کادر را کمی مشکی کنید . Opacity را برابر با 65 درصد تنظیم کنید .

4.ابزار rectangle Tool را انتخاب کرده و همانند تصویر یکسری مربع و مستطیل با درصد رنگی ed1a6d بکشید . برای چرخش کادرهای کشیده شده باید کلیدهای Ctrl+ T را از روی صفحه کلید بفشارید و کمی کادرها را زاویه بدهید .

5. ابزار تایپ را انتخاب کرده و با فونت B yekan و درصد رنگی ed1a6d یک عنوان برای کارت ویزیت تایپ کنید .
5.1.برای کشیدن خط باریک از ابزار Line Tool با ضخامت 1 پیکسل استفاده کنید .
5.2. جزئیات هم با فونت Microsoft New T… و درصد رنگی 919191 تایپ شده است .

منبع: آسارایان

 

زهرا خالقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *