خانه » آموزش فتوشاپ » آموزش طراحی کارت ویزیت » طراحی کارت ویزیت فروش کاغذ دیواری
08 تیر 1396

طراحی کارت ویزیت فروش کاغذ دیواری

در این بخش از سایت شهر گرافیک می پردازیم به طراحی کارت ویزیت فروش کاغذ دیواری پس با ما نیز همراه باشید.برای ایجاد این کارت ویزیت ابتدا باید بافتی که در ادامه قرار میدهم را برروی کامپیوتر ذخیره کرده سپس با فشردن کلیدهای ترکیبی Ctrl+O بافت را وارد فتوشاپ کرده و بالای پس زمینه اصلی قرار بدهید . سپس ابزار تایپ را انتخاب و با استفاده از فونت Helvetica Neue Black Cond و B Yekan یکسری متن را بر روی کارت تایپ میکنم . برای اعمال افکت هم از پنجره Layer Style استفاده میکنم.

1. ابتدا یک صفحه با ابعاد 5×9 با رزولوشن 300 ایجاد کنید . Ctrl+N

2. بافتی که باید بر روی پس زمینه قرار بگیرد را از قسمت زیر بر روی کامپیوتر ذخیره کرده و وارد فتوشاپ کنید . Save As و Ctrl+O

3. ابزار تایپ را انتخاب کرده و یک عنوان همانند تصویر زیر بالای کارت ویزیت تایپ کنید . فونت B yekan درصد رنگی 5e0900

4. بر روی لایه متنی که تایپ کرده اید دابل کلیک کرده و تنظیماتی که مشخص کرده ام را تغییر بدهید .

5. در این مرحله ابزار تایپ را انتخاب کنید . فونت استفاده شده Helvetica Neue Black Cond می باشد . از این وب سایت دانلود کنید . من شماره تماس و یکسری مشخصات دیگر را با استفاده از این فونت تایپ کرده ام . شما می توانید از فونت دلخواه استفاده کنید . برای کشیدن نقاط هم از کلید del روی صفحه کلید که در تایپ به جای نقطه بکار میرود استفاده کرده ام . بعد از تایپ متن بر روی لایه دابل کلیک کرده و تنظیمات را همانند تصویر زیر تغییر بدهید .

منبع: آسارایان

 

زهرا خالقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *