خانه » آموزش فتوشاپ » آموزش طراحی کارت ویزیت » طراحی کارت ویزیت فروش نوت بوک در فتوشاپ
04 تیر 1396

طراحی کارت ویزیت فروش نوت بوک در فتوشاپ

در این بخش از سایت سیتی گراف می پردازیم به طراحی کارت ویزیت فروش نوت بوک در فتوشاپ پس با ما همراه باشید.ابزار Rectangle Tool که این امکان را در اختیار طراح قرار میدهد تا به سادگی یک کادر را ترسیم کرده و تغییرات دلخواه را بر روی کارت یا هر پروژه ای که در حال طراحی آن هستید بدهید . عنوانی که برای این تمرین قرار داده ام به صورت مثال می باشد و شما می توانید بعد از دانلود فایل لایه باز PSD درپایان همین مطلب ، مشخصات خودتان را بر روی آن تایپ کنید .

1. ابتدا یک صفحه با ابعاد 5×9 با رزولوشن 300 با درصد رنگی FFF ایجاد کنید . Ctrl+N

2. ابزار Rectangle Tool را انتخاب کرده و یک کادر همانند تصویر زیر با درصد رنگی 2e2d2c بکشید .
2.1.سپس ابزار Direct Selection Tool را انتخاب کرده و بر روی لبه کادر کلیک کنید تا نقاط ترسیمی نمایش داده شود . بر روی کادر کشیده شده کلیک راست کرده و اولین گزینه یعنی Add Anchor Point را انتخاب کنید . دقت داشته باشید باید 4 نقطه همانند تصویر زیر ابتدا بر روی خط بالای ایجاد کنید . هر کجا که موس را قرار بدهید و گزینه Add Anchor Point را انتخاب کنید یک نقطه ایجاد ی شود . سپس باید بر روی نقطه کلیک کنید یا کمی به طرفین حرکتش دهید تا اهرم های ترسیمی آن فعال شود . سپس همانند تصویر زیر با اتفاده از نقاط کادر را شبیه عکس زیر در بیاورید .مرحله 2 شاید کمی مشکل باشد که با تمرین به سادگی می توانید اینکار را انجام بدهید

3. ابزار Rounded Rectangle Tool را انتخاب کرده و یک کادر با Radius 71 پیکسل و درصد رنگی ea504c بکشید .

4. ابزار Rectangle Tool را انتخاب کرده و یک کادر همانند تصویر زیر با درصد رنگی ea504cبکشید .

5. کار اصلی و ساختار کلی کارت تمام شد حالت نوبت میرسه به تایپ مشخصات روی کارت . من تنظیماتی که استفاده کرده ام را برای شما قرار میدهم و شما به دلخواه می توانید هر متنی که خواستید را بر روی کارت ویزیت قرار بدهید . آیکن های شماره تماس و تلفن و … را از اشکال پیش فرض Custome shape Tool انتخاب کنید . فونت Lato درصد رنگ FFFFFF / ea504c | فونت فارسی هم B yekan .

منبع: آسارایان

 

زهرا خالقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *