خانه » آموزش فتوشاپ » آموزش طراحی کارت ویزیت » طراحی کارت ویزیت عکاسی در فتوشاپ
08 تیر 1396

طراحی کارت ویزیت عکاسی در فتوشاپ

در این بخش از سایت شهر گرافیک می پردازیم به طراحی کارت ویزیت عکاسی در فتوشاپ پس با ما نیز همراه باشید.کارت امروز می تواند با توجه به رنگبندی دارد برای شرکت هایی که در زمینه فروش دوربین یا عکاسی فعالیت می کنند مورد استفاده قرار بگیرد .

1. ابتدا یک صفحه با ابعاد 5×9 با رزولوشن 300 با درصد رنگی 2e2d2c ایجاد کنید . Ctrl+N

2. با ابزار Rectangle Tool یک کادر با درصد رنگی e63423 بکشید.

3. با ابزار Rectangle Tool یک کادر با درصد رنگی FFF بکشید.

4. با ابزار Pen Tool یک کادر همانند تصویر زیر با درصد رنگی 939292 بکشید . من لایه سفید رنگ را غیر فعال کرده ام تا بهتر مشخص شود .

5. آیکن دوربین را از این قسمت ذخیره و وارد فتوشاپ کنید . وسط کادر نارنجی آیکن دوربین را قرار بدهید

6. ابزار تایپ را با درصد رنگی 3c3c3b انتخاب و یک متن با عنوان دلخواه در وسط کادر تایپ کنید . شما در جاهایی که من مشخص کرده ام هر متنی را به دلخواه می توانید تایپ کنید .

7. در سمت چپ کادر هم باید مشخصات مربوط به آدرس تایپ شود . ابتدا با ابزار Line Tool و ضخامت 2 پیکسل 3 خط با رنگ سفید میکشم . سپس با استفاده از اشکال ابزار Custome shape Tool یه آیکن بالای خطوط قرار میدهم . شما می توانید آیکن ها از اینترنت نیز دانلود کنید .

8. برای تایپ متن هم از رنگ سفید با فونت Myriad Pro استفاده کنید

9. یک کپی با فشردن کلیدهای Ctrl+J از دوربین بگیرید .آیکن دوربین را با فشردن کلیدهای Ctrl+T همانند تصویر زیر بزرگ کرده و زیر لایه متن قرار بدهید . Opacity باید برابر با 5 درصد تنظیم شود . همانطور که مشاهده می کنید تصویر دوربین کپی گرفته شده درست برعکس آیکن کوچک می باشد . کافیست بعد از فشردن کلیدهای Ctrl+T بر روی تصویر کلیک راست کرده و گزینه Flip Horizontal را انتخاب کنید .

منبع: آسارایان

 

زهرا خالقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *