خانه » آموزش فتوشاپ » آموزش طراحی کارت ویزیت » طراحی کارت ویزیت رنگین کمان در فتوشاپ
04 تیر 1396

طراحی کارت ویزیت رنگین کمان در فتوشاپ

در این بخش از سایت سیتی گراف می پردازیم به طراحی کارت ویزیت رنگین کمان در فتوشاپ پس با ما همراه باشید.

1. ابتدا یک صفحه با ابعاد 5×9 با رزولوشن 300ایجاد کنید . Ctrl+N

2. رنگی که برای پس زمینه انتخاب می کنید زیاد مهم نمی باشد .یک رنگ تیره من ابتدا برای پس زمینه انتخاب می کنم .
2.1 . ابزار Rectangle Tool را انتخاب کرده و یک کادر هم عرض صفحه میکشم .

3. کلید Ctrl+T را از روی صفحه کلید بفشارید تا ابزار Free Transform فعال شود . سپس باید کادر را همانند تصویر زیر کمی بچرخانید و در بالاترین قسمت کادر قرار بدهید . edit < Free Transform path

3.1. سپس با کلیک بر روی مربع لایه درصد رنگی مشخص شده را وارد کرده و با فشردن کلیدهای ترکیبی Ctrl+J یک کپی از لایه ایجاد شده بگیرید و رنگ آن را همانند تصویر زیر تغییر بدهید .

4. من مرحله 3 را تا پایان صفحه تکرار میکنم اما با درصد رنگی های مشخص شده در تصویر زیر . سپس هم لایه های ایجاد شده را با پایین نگه داشتن کلید Ctrl انتخاب کرده و کلید Ctrl+E را میفشارم تا تمام لایه ها تبدیل به یک لایه شود . این کار تقریبا 10 دقیقه زمان می برد پس صبور باشید و با دقت درصد رنگیهای مشخص شده را وارد کنید .

5. با ابزار Rounded Rectangle Tool یک کادر با انحنا 15 همانند تصویر زیر بکشید . سپس بر روی لایه ای که کشیده اید دو بار پشت سرهم کلیک کنید تا layer Style فعال شود و بعد از آن گزینه های مشخص شده را همانند تصویر زیر تغییر بدهید . Opacity هم باید برابر با 65 تنظیم شود .Layer > Layer Style

6. در مرحله یکی مانده به آخر من از یک QR Code استفاده کرده ام . از این قسمت دانلود و در قسمت مشخص شده قرار بدهید .Fill لایه را برابر با 85 درصد تنظیم کنید.

7. کار اصلی و ساختار کلی کارت تمام شد حالت نوبت میرسه به تایپ مشخصات روی کارت . من تنظیماتی که استفاده کرده ام را برای شما قرار میدهم و شما به دلخواه می توانید هر متنی که خواستید را بر روی کارت ویزیت قرار بدهید . آیکن های شماره تماس و تلفن و … را از اشکال پیش فرض Custome shape Tool انتخاب کنید . برای انتخاب آیکن های مشخصات زیاد حساس نباشید . تا دلتان بخواهید در گوگل آیکن وجود داردفونت Lato درصد رنگ FFFFFF | فونت فارسی هم B yekan .

منبع: آسارایان

 

زهرا خالقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *