خانه » آموزش فتوشاپ » آموزش طراحی کارت ویزیت » طراحی کارت ویزیت بیمه ایران همراه با آموزش تصویری
30 اردیبهشت 1396

طراحی کارت ویزیت بیمه ایران همراه با آموزش تصویری

مطلب امروز در رابطه با طراحی کارت ویزیت بیمه ایران همراه با آموزش تصویری می باشد.طراحی کارت ویزیت برای افرادی که بخواهند برای یک شغل یا زمینه فعالیتی خاص ، یک طراحی خوب و منحصر به فرد انجام بدهند کار سختی می باشد . دلیل سخت بودن هم بر می گردد به این موضوع که ایده نیاز به فکر دارد و اینکار بسیار زمان بر و هزینه طراحی کارت ویزیت پایین می باشد . راه حل استفاده از نمونه های آماده می باشد که تا به امروز نزدیک به 100 طرح متفاوت در سایت آموزش داده شده است . امروز میخواهم کارت ویزیت بیمه ایران را برای شما شبیه سازی کنم . با من همراه باشید .

1. از منوی File گزینه New را انتخاب کرده و یک صفحه با ابعاد مشخص شده ایجاد کنید .

1. ابزار Pen Tool را انتخاب کرده و سه کادر همانند تصویر زیر بکشید . ابتدا یک مستطیل بکشید سپس با استفاده از ابزار  Convert Point Tool بر روی نقاط کلیک کنید تا اهرم های تغییر اندازه فعال شود . سپس اهرم ها را به طرفین حرکت بدهید تا کادرهای کشیده شده شبیه به آن چیزی شود که مد نظر شما است .
به تصویر زیر دقت کنید دقیقا متوجه خواهید شد  . درصد کادر اول : 71174b

2. حالا با فشردن کلیدهای Ctrl+J دو کپی دیگر بگیرید و درصد رنگی آن را تغییر بدهید . سپس طرف راست را کمی باید به طرف بالا حرکت بدهید  . درصد دوم : 5a0b3a | درصد کادر سوم : 450829

3. کادر سوم

3. با استفاده از ابزار Rounded Rectangle Tool یک کادر همانند تصویر زیر بکشید . سپس بر روی کادر کشیده شده دابل کلیک کرده و رنگ پیش فرض را تغییر بدهید .

4. با استفاده از کلیدهای Ctrl+J دو کپی از کادر کشیده شده بگیرید و پایین کادر اصلی قرار بدهید

من لوگوی بیمه ایران را از اینترنت دانلود کرده و روی طرح اصلی قرار میدهم . لوگو را می توانید با نرم افزار فتوشاپ طراحی کنید ولی کار زمان بری می باشد . بهتر است از فایل اصلی استفاده کنید .

5. در این مرحله با استفاده از ابزار تایپ شروع به تایپ یکسری متن در قسمت های مشخص شده میکنم.  از میان آیکون های ابزار Custome shape tool چند شکل را انتخاب کرده و بر روی قسمت های مشخص شده با رنگ سفید قرار بدهید .

درصد رنگی مشکی : 000000 |  درصد رنگ توضیحات ea97c1
نوع فونت B yekan  | اندازه 9pt

منبع: آسارایان

زهرا خالقی

یک پاسخ به “طراحی کارت ویزیت بیمه ایران همراه با آموزش تصویری”

  1. نمونه کارت ویزیت بیمه پاسارگاد هم بزارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *