خانه » آموزش فتوشاپ » طراحی بنر تبلیغاتیNike با سایز استاندارد
15 خرداد 1396

طراحی بنر تبلیغاتیNike با سایز استاندارد

مطلب سیتی گراف طراحی بنر تبلیغاتیNike با سایز استاندارد را برای شما در نظر گرفته شده است.با یکی دیگر از آموزشهای فتوشاپ با عنوان آموزش طراحی بنر تبلیغاتیNike با سایز 250×300 در خدمت شما هستم . هر وب سایتی بعد از بدست اوردن رنکینگ خوب ، میرود به سراغ تبلیغات برای بدست آوردن درآمد . خوب یکسری از وب سایتها وجود دارد که به شما کمک می کند بتوانید بنر طراحی کنید یا بابت طراحی مبلغی را از شما دریافت می کند . بنده نیز میخواهم در قالب یک تمرین آموزشی یک بنر برای محصولات ورزشی طراحی کنم . با من همراه باشید .

مرحله اول :

1. یک صفحه با ابعاد 250×300 با پس زمینه سفید ایجاد کنید .

2. ابزار Pen Tool را انتخاب کرده و دو کادر با درصد رنگی 00a7e6 و 2d2c32 بکشید .

3. تصویر کفش اسپورت را از قسمت زیر ذخیره و با فشردن کلیدهای Ctrl+O وارد فتوشاپ کنید . با درگ و رها کردن لایه تصویر کتونی را بر روی طرح اصلی قرار بدهید .

4. ابزار rectangle Tool را انتخاب و دو کادر با درصد رنگی 000000 میکشم . سپس ابزار تایپ را انتخاب کرده و با فونت B yekan  یک کلمه وسط کادر تایپ میکنم . شما می توانید متن دلخواه خودتان را در کادر تایپ کنید .

5. یکبار دیگر ابزار تایپ را انتخاب کرده و 50% را تایپ میکنم . برای عمودی نوشتن باید از ابزار Vertival type استفاده کنید . درصد رنگ fffbf2

6. من جشنواره فروش محصولات را نیز بالای درصد تخفیف با رنگ مشکی تایپ میکنم . سپس Nike sport را تایپ میکنم . درصد رنگی 565757 و d1d2d2

منبع: آسارایان

زهرا خالقی

یک پاسخ به “طراحی بنر تبلیغاتیNike با سایز استاندارد”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *