خانه » آموزش فتوشاپ » آموزش طراحی کارت ویزیت » طراحی برچسب قیمت هاستینگ در فتوشاپ
11 تیر 1396

طراحی برچسب قیمت هاستینگ در فتوشاپ

در این بخش از سایت شهر گرافیک می پردازیم به طراحی برچسب قیمت هاستینگ در فتوشاپ پس با ما نیز همراه باشید.وب سایت های هاستینگ را اگر مشاهده کرده باشید دارای چند برچسب قیمت هستند که این برچسب ها معرفی سرویس های هاستینگ های متفاوت می باشد . مثلا سرویس لینوکس با این مشخصات و پنل شماره 2 با این قیمت .

البته به عنوان بنرهای کناری وب سایت هم می تواند مورد استفاده قرار بگیرد .فقط کافیست یک تصویر در وسط کادر قرار بدهید . طراحان وب اگر از ابتدا چندبار این برچسب ها را طراحی کرده باشن نیاز به فتوشاپ ندارند و مستقیم می توانند برچسب را با استفاده از کدهای Html . Css طراحی کنند ولی اگر اینکار را از قبل انجام نداده باشند نمونه اولیه باید توسط فتوشاپ شبیه سازی بشود . من در ادامه می خواهم یکی از این برچسب ها را توسط فتوشاپ برای شما طراحی کنم .

1. یک صفحه با ابعاد 500×1000 با رزولوشن 300 ایجاد کنید . ابزار Ractangle Tool را انتخاب کرده و دو کادر همانند تصویر زیر بکشید . رنگ طوسی با درصد رنگی 343d4b و رنگ روشن تر با درصد d7ddde

2. با ابزار Rounded Rectangle Tool با Radius 5 پیکسل یک کادر همانند تصویر زیر بکشید . سپس بر روی لایه کشیده شده دابل کلیک کرده و تنظیمات پیش فرض صفحه باز شده را تغییر بدهید .

3. با ابزار Rounded Rectangle Tool با Radius 5 پیکسل یک کادر همانند تصویر زیر بکشید . درصد رنگی کادر کشیده شده f2f2f2 می باشد . سپس بر روی لایه کشیده شده دابل کلیک کرده و تنظیمات پیش فرض صفحه باز شده را تغییر بدهید .

4. با ابزار Rounded Rectangle Tool با Radius 5 پیکسل یک کادر همانند تصویر زیر بکشید . درصد رنگی کادر کشیده شده 48cfae می باشد . سپس بر روی لایه کشیده شده دابل کلیک کرده و تنظیمات پیش فرض صفحه باز شده را تغییر بدهید . بعد از کشیدن کادر همانطور که نگاه می کنید کمی اندازه آن از صفحه بزرگ تر می باشد .لایه کادر کشیده شده را با موس انتخاب کنید . کلید Alt را پایین نگه داشته و بین دو لایه سبز رنگ و لایه اصلی موس را نگه دارید . یک فلش به سمت پایین نمایش داده می شود . بر روی ان کلیک کنید تا قسمت اضافی محو شود .

5. تمام بخش هایی که تا به الان کشیده ام از ابزار Rounded Rectangle Tool با Radius 5 پیکسل استفاده کرده ام .یک کادر دیگر همانند تصویر زیر بکشید و در وسط کادر با فونت B Yekan و رنگ سفید یک متن تایپ کنید .

6. از این به بعد فقط باید یکسری متن با فونت دلخواه و درصد رنگی 444444 در وسط کادر تایپ کنیم . برای کشیدن خط هم از ابزار Line Tool با ضخامت 1 پیکسل استفاده کنید .

7. شما می توانید با استفاده از همین پنلی که من ایجاد کرده ام 2 پنل دیگر با درصد رنگی 50c1e9 . e44757

منبع: آسارایان

زهرا خالقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *