خانه » آموزش فتوشاپ » طراحی برچسب قیمت حرفه ای در فتوشاپ
10 تیر 1396

طراحی برچسب قیمت حرفه ای در فتوشاپ

در این بخش از سایت شهر گرافیک می پردازیم به طراحی برچسب قیمت حرفه ای در فتوشاپ پس با ما نیز همراه باشید.برچسب های قیمت را می توان بر روی بنرهای فروش ویژه ای که طراحی می کنید استفاده کنید . برای درست کردن این برچسب ابتدا یک صفحه با ابعاد 768×1024 با رزولوشن 72 ایجاد میکنم و بعد از آن رنگ پس زمینه را تغییر میدهم . در مرحله بعدی به سراغ ابزار Rounded Rectangle Tool رفته و یکی کادر مستطیل شکل

با درصد رنگی مشخص شده میکشم . بعد از کشیدن کادر یک کپی از روی ان می گیرم و با استفاده از ابزار Free Transform کادر دوم را طوری دفرمه میکنم که وقتی مشاهده می کنید ، این فکر در ذهن شما نقش می بندد که از روی طرح اصلی بلند یا بریده شده است . با من همراه باشید تا در ادامه به صورت کامل آموزش ساخت این برچسب زیبا را توضیح بدهم.

1. ابتدا یک صفحه با ابعاد 768×1024 با رزولوشن 72 ایجاد کنید . رنگ پس زمینه را با ابزار سطل رنگ به eaeaea تغییر بدهید . برای ایجاد لایه جدید هم از کلیدهای Ctrl+N استفاده کنید .

2. رنگ فورگراند را برابر با c0bfbf قرار بدهید .
2.1. ابزار Rounded Rectangle Tool با radius : 40px انتخاب کنید . خط دور کادر را هم با ضخامت 3 pt درصد رنگی 414141 تنظیم کنید . سپس یک کادر همانند تصویر زیر بکشید .

 

3. یک کادر دیگر همانند کادر اول فقط با این تفاوت که خط دور کادر نباید باشد میکشم . رنگ سفید

4. این مرحله شاید سخت ترین قسمت آموزش برای افرادی باشد که کار کردن با ابزار free Transform برای آنها مشکل است . پس سعی کنید با تمرین و تمرین به شکل مورد نظر برسید . زیاد کار مشکلی نیست .
4.1. کادر سفید را درست روی کادر طوسی رنگ قرار میدهم

4.2. کلیدهای Ctrl+T را از روی کیبورد میفشارم تا free Transform فعال شود . بر روی کادر کلیک راست کرده و گزینه Skew را انتخاب کنید . همانطور که مشاهده می کنید 4 نقطه فعال می شود . با موس 2 نقطه ای که مشخص کرده ام را به طرف بالا بکشید .
4.3. یکبار دیگر بر روی کادر کلیک راست کرده ولی اینبار گزینه Warp را انتخاب کنید . Warp این امکان را به شما میدهد تا کمی به کادر انحنا بدهید . به تصاویر زیر دقت کنید .

5. بر روی لایه سفید رنگ 2 بار پشت سرهم کلیک کنید تا Layer Style فعال شود . تنظیمات گزینه Drop Shadow را تغییر بدهید .

6. از لایه سفید رنگی که کشیده اید با فشردن کلیدهای Ctrl+J یک کپی بگیرید . وسط کادر سفید قرار بدهید . من رنگ کادر جدید را قرمز میکنم تا بهتر مشخص شود
6.1. کلیدهای Ctrl+T را از روی کیبورد میفشارم تا free Transform فعال شود . سپس بالای صفحه اندازه آن را تغییر میدهم .

7. بر روی لایه قرمز دابل کلیک کرده و تنظیماتی که در تصاویر زیر مشخص شده است را تغییر بدهید .

8. در این مرحله ابزار تایپ را انتخاب کنید . فونت استفاده شده Helvetica Neue Black Cond می باشد . از این وب سایت دانلود کنید . رنگ فونت eaeaea اندازه 115 pt کلیدهای Ctrl+T را از روی کیبورد میفشارم تا free Transform فعال شود . بر روی کادر کلیک راست کرده و گزینه Skew را انتخاب کنید . همانطور که مشاهده می کنید 4 نقطه فعال می شود . با موس 2 نقطه ای که مشخص کرده ام را به طرف بالا بکشید . برای اینکه بهتر متوجه شوید رنگ را کمی تیره تر کرده ام .

9. بر روی لایه متن تایپ شده 2 بار پشت سرهم کلیک کنید تا Layer Style فعال شود . تنظیمات گزینه های مشخص شده را تغییر بدهید

10. در مرحله آخر آیکون قیچی را با کلیک راست کردن بر روی تصویر زیر و انتخاب گزینه Save as عکس را ذخیره کنید و وارد فتوشاپ کنید . سپس در جای مشخص شده قرار بدهید .

منبع: آسارایان

 

زهرا خالقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *