خانه » آموزش فتوشاپ » آموزش طراحی کارت ویزیت » طراحی آیکون فروش ویژه در فتوشاپ
11 تیر 1396

طراحی آیکون فروش ویژه در فتوشاپ

در این بخش از سایت شهر گرافیک می پردازیم به طراحی آیکون فروش ویژه در فتوشاپ پس با ما نیز همراه باشید.تمام وب سایتهایی که به صورت دائم بروز رسانی دارند و رنکینگ آنها به حدی میرسد که می توانند از تبلیغات استفاده کنند ، یکسری آیکون فروش ویژه در سایت آنها وجود دارد . این ایکون ها جنبه اطلاع رسانی و فروش موقت بعضی از محصولات ویژه به صورت موقت دارد . معمولا هم بر روی اسلاید شو ها مورد استفاده قرار می گیرد .

در ادامه می خواهم یکی از این آیکون ها را برای شما طراحی کرده و روش تغییر رنگ آن را به صورت اتوماتیک آموزش بدهم . روش کار به این صورت می باشد که ابتدا یک دایره با ابزار Ellips کشیده و رنگ پیش فرض ان را تغییر میدهم سپس یکسری متن را در وسط آن تایپ کرده و با استفاده از پنجره layer Style چند افکت بر روی لایه دایره کشیده شده میدهم .

یک صفحه به ابعاد 800×1000 با رزولوشن 300 ایجاد کنید .
1.2. رنگ فورگراند را برابر با 2e2e2e و رنگ بک گراند را برابر با ffffff قرار بدهید .
1.3.فیلتر Noise > Add Noise را همانند تصویر زیر بر روی صفحه ای که ایجاد کرده اید اعمال کنید .

2. یک لایه جدید ایجاد کرده و با ابزار سطل رنگ و درصد 2e2e2e صفحه را با رنگ مورد نظر بپوشانید . سپس مد لایه را برابر با Multiply قرار بدهید

3. بر روی لایه طوسی رنگ دوبار کلیک کرده و تنظیمات مشخص شده را تغییر بدهید (لایه دوم)

4. ابزار Ellips Tool را انتخاب کرده و یک دایره همانند تصویر زیر بکشید . درصد رنگی بکار برده شده bd2760 می باشد .

5. بر روی لایه دایره کشیده شده دابل کلیک کرده و تنظیمات پیش فرض را با توجه به تصویر زیر تغییر بدهید .

6. الگو بکار برده شده را از این قسمت ذخیره کرده و با فشردن کلیدهای Ctrl+O الگو را وارد فتوشاپ کنید . سپس از منوی edit گزینه Define Pattenr را انتخاب کنید . سپس بر روی لایه یکبار دیگر دابل کلیک کرده و تنظیمات مشخص شده را تغییر بدهید .

7. بر روی لایه کلیک راست کرده و گزینه Rasterize Layer را انتخاب کنید . حالا باید قسمت بالای کادر را کمی حذف کنیم . ابزار polygonal Lassoo Tool را انتخاب و یک کادر همانند تصویر زیر بکشید و بر روی کلید Delete کلیک کنید .

8. یک دایره همانند دایره قبلی بالای دایره اصلی بکشید من Fill لایه را کمی پایین می آوردم تا دقیق متوجه شوید که کادر باید در کجا قرار بگیرد .

9. بر روی لایه دایره دابل کلیک کرده و تنظیمات مشخص شده را تغییر بدهید .

10. الگو بکار برده شده را از این قسمت ذخیره کرده و با فشردن کلیدهای Ctrl+O الگو را وارد فتوشاپ کنید . سپس از منوی edit گزینه Define Pattenr را انتخاب کنید . سپس بر روی لایه یکبار دیگر دابل کلیک کرده و تنظیمات مشخص شده را تغییر بدهید .

11.بر روی لایه کلیک راست کرده و گزینه Rasterize Layer را انتخاب کنید . حالا باید قسمت بالای کادر را کمی حذف کنیم . ابزار polygonal Lassoo Tool را انتخاب و یک کادر همانند تصویر زیر بکشید و بر روی کلید Delete کلیک کنید .

12. فونت بکار برده شده را از این قسمت دانلود کرده و همانند تصویر زیر جزوئیات را تایپ کنید . رنگ سفید . فونت فارسی B Yekan

13. در این قسمت من از یک آیکون دست استفاده میکنم . آیکون را بر روی تصویر قرار داده و فایل را ذخیره کنید .

14. یک لایه ماسک به عدد 15 اضافه کنید و با ابزار براش قسمت مشخص شده را حذف کنید .

منبع: آسارایان

 

 

زهرا خالقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *