خانه » اخبار سایت » شهر گرافیک 3 ساله شد !
02 بهمن 1393

شهر گرافیک 3 ساله شد !

CityGraph-1393

با سلام و احترام خدمت تمامی کاربران عزیز سایت شهر گرافیک

باز هم یک سال دیگه رو پشت سر گذاشتیم و امیدواریم که تونسته باشیم نیاز های شما رو در خصوص طراحی و گرافیک برطرف کنیم . و این نوید رو به تمامی شما کاربران عزیز میدیم که در سال که پیش رو داریم با تمام قدرت و توان خود این راه رو ادامه بدیم و از شما دوستان میخوایم که با انتقاد و پیشنهاد های خودتون مارو در این راه دشوار همیاری کنید .

طبق عادت همیشگی خود جا داره که اینجا از دوستانی که مارو در این راه کمک کردن تقدیر و تشکر ویژه بکنم دوستانی که با فعالیت و تعهد کاری بالای خود همواره سعی کردن جدید ترین مقالات آموزشی و مفیدترین ابزار ها رو به صورت کاملا رایگان روی سایت بذارن :

.

آقای صابر بوستای [همکار سایت]

آقای محسن بحرینی [همکار سایت]

آقای کامبیز دهقانی [همکار سایت]

خانم پگاه سعادت [همکار سایت]

.

امیدوارم که با لطف و دعای خیر شما دوستان عزیز بتونیم بهترین هارو برای بهترین ها رقم بزنیم و یادتون باشه که آموزش های سایت شهر گرافیک رایگان هست و رایگان میمونه برای خدمت به شما کاربران عزیز .

با تشکر

سامان الیاسی مدیر و مسئول سایت شهر گرافیک

یا علی

سامان الیاسی

سامان الیاسی هستم مدیر سایت شهر گرافیک از سن پایین به نقاشی ، گرافیک و عکاسی علاقه شدید داشتم و با پشت کار و تلاش تونستم این دانش رو یاد بگیرم و به شما دوستان عزیز انتقال بدم و شما هم با نظرات و پیشنهادات خودتون در این راه مارو یاری کنید امیدوارم لحظات خوشی رو در این سایت سپری کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *