خانه » آموزش فتوشاپ » آموزش طراحی کارت ویزیت » آموزش طراحی کارت ویزیت Nike در فتوشاپ
21 خرداد 1396

آموزش طراحی کارت ویزیت Nike در فتوشاپ

در این بخش از سایت سیتی گراف می پردازیم به آموزش طراحی کارت ویزیت Nike در فتوشاپ پس با ما نیز همراه باشید.سعی کنید تمرین هایی که قرار میدهم را بعد از یاد گرفتن رنگ و ساختار آن را تغییر بدهید . نگران خراب شدن طرح اصلی نباشید زیرا فایل دانلود آن همیشه برای شما وجود دارد . سعی کنید با تمرین و پشتکار طرح های جدید خلق کنید و نمونه هایی که خودتان طراحی می کنید را به عنوان یک رزومه ذخیره کنید .

1. ابتدا یک صفحه با ابعاد 5×9 با رزولوشن 300 با درصد رنگی 2e2d2c ایجاد کنید . Ctrl+N

2.ابزار Rectangle Tool را انتخاب کرده و یک کادر همانند تصویر زیر بکشید .
2.1. یک صفحه جدید با ابعاد 10×10 بدون پس زمینه ایجاد کنید .
2.2. ابزار Rectangular Marque Tool را انتخاب کرده و همانند تصویر زیر یکسری مربع ترسیم کنید .
2.3. ابزار سطل رنگ را انتخاب و با درصد رنگی 12100b خانه هایی که کشیده اید را رنگ کنید .
2.4. از منوی Edit > Define Pattern را انتخاب کرده و لایه ای که ایجاد کرده اید را به عنوان یک الگو با نام دلخواه ذخیره کنید .

سپس بر روی لایه کادر کشیده شده دابل کلیک کرده و تنظیمات پیش فرض را تغییر بدهید .

3.ابزار Rectangle Tool را انتخاب کرده و یک کادر همانند تصویر زیر با درصد رنگی FFFFFF بکشید .سپس بر روی لایه کادر کشیده شده دابل کلیک کرده و تنظیمات پیش فرض را تغییر بدهید .

4.ابزار Line Tool را انتخاب کرده و یک کادر همانند تصویر زیر با درصد رنگی 1d1d1b بکشید .ضخامت را برابر با 5 پیکسل تنظیم کنید .

5. ابزار Line Tool را انتخاب کرده و یک کادر همانند تصویر زیر با درصد رنگی FFFFFF بکشید .ضخامت را برابر با 1 پیکسل تنظیم کنید .

6. در این مرحله من از اینترنت لوگو نایک را دانلود و بر روی طرح اصلی قرار داده ام شما نیز می توانید در پیایان آموزش این لوگو را دانلود و ذخیره کنید . آیکون ها نیز از قسمت Custome shape Tool انتخاب شده است . در این مرحله ابزار تایپ را انتخاب کرده و نوع فونت را برابر با B yekan قرار بدهید .دقت داشته باشید که متنی که بنده تایپ میکنم اصلا از نظر مفهومی صحیح نمی باشد و فقط می خواهم محل قرارگیری متن را به شما نمایش بدهم . ابعاد و سایز فونتها نیز کاملا متغیر می باشد از 7 pt تا 16 pt

رنگ فونت عنوان بالای کارت 2e2e2d
درصد رنگ زرد fccf00

منبع: آسارایان

زهرا خالقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *