خانه » آموزش فتوشاپ » آموزش طراحی کارت ویزیت » آموزش طراحی کارت ویزیت Nike در فتوشاپ
08 تیر 1396

آموزش طراحی کارت ویزیت Nike در فتوشاپ

در این بخش از سایت شهر گرافیک می پردازیم به آموزش طراحی کارت ویزیت Nike در فتوشاپ پس با ما نیز همراه باشید.آموزش طراحی کارت ویزیت Nike یکی دیگر از تمرین هایی می باشد که علاقه مندان به فتوشاپ می توانند از آن استفاده کنند . یک طرح جدید با رنگ بندی جذاب . فایل لایه باز این تمرین را هم در پایان آموزش قرارا میدهم تا از آن استفاده کنید . این طرح هم همانند بقیه کارت ها در حدود یک ساعت زمان برای طراحی نیاز دارد که شما می توانید با پشت سر گذاشتن مراحل این مقاله و عکس هایی که قرار داده ام زودتر کارت را طراحی و فایل را ذخیره کنید.

1. ابتدا یک صفحه با ابعاد 5×9 با رزولوشن 300 با درصد رنگی 2e2e2d ایجاد کنید . Ctrl+N

2. ابزار Rectangle Tool را انتخاب کرده و یک کادر سفید رنگ همانند تصویر زیر بکشید .
2.1.سپس ابزار Direct Selection Tool را انتخاب کرده و بر روی لبه کادر کلیک کنید تا نقاط ترسیمی نمایش داده شود . سپس نقطه پایین کادر را به طرف داخل بکشید.

3. با استفاده از مرحله 2 سه کادر با درصد رنگی 95c11f / 85ac1c / 749719بکشید . ابتدا کادر مربع شکل را بکشید سپس کمی دو طرف را به بیرون و داخل حرکت بدهید . در مرحله بعدی هم باید با استفاده از اشکال ابزار Custome shape Tool سه آیکن وسط کادر قرار بدهید .

4. ابزار Line tool را با ضخامت 1 پیکسل انتخاب کرده و دو خط با درصد رنگی 1d1d1b و 4a4a49 بکشید . دقت داشته باشید که خط روشن باید زیر خط تیر قرار بگیرد .

5. من سمت چپ آدرسو مشخصات شرکت خودمان را بر فرض مثال تایپ میکنم . فونت Lato درصد رنگ cececd | فونت فارسی هم B yekan .

6. در مرحله آخر هم لوگو نایک را از اینترنت دانلود و وسط کادر قرار میدهم . شما می توانید هر عنوانی که می خواهید زیر لوگو تایپ کنید . لوگو را از این قسمت دانلود کنید . رنگ لوگو 94c122

منبع: آسارایان

 

زهرا خالقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *