خانه » آموزش فتوشاپ » آموزش طراحی کارت ویزیت » آموزش طراحی کارت ویزیت لوازم التحریر نقش در فتوشاپ
01 تیر 1396

آموزش طراحی کارت ویزیت لوازم التحریر نقش در فتوشاپ

در این بخش از سایت سیتی گراف می پردازیم به آموزش طراحی کارت ویزیت لوازم التحریر نقش در فتوشاپ پس با ما همراه باشید.مدت زمانی که برای ایجاد این کارت صرف شده است یک ساعت می باشد که شما به راحتی می توانید فایل تمرینی را دانلود کرده و متن خودتان را جایگزین آن کنید .

1. ابتدا یک صفحه با ابعاد 5×9 با رزولوشن 300 با درصد رنگی FFFFFF ایجاد کنید . Ctrl+N

2. بافت های نمونه ای که بنده استفاده کرده ام را از این قسمت ابتدا دانلود کنید و بر روی دسکتاپ کامپیوتر ذخیره کنید . سپس بر روی لایه اصلی دابل کلیک کرده و گزینه Pattern Overlay را انتخاب کنید . کافیست از لیست بافت ها بر روی Load Pattern کلیک کرده و بافتی که دانلود کرده اید را وارد فتوشاپ کنید .

3. با استفاده از ابزار Rectangle Tool دو کادر با درصد رنگی ededed بکشید .

4. ابتدا باید یک کادر با ابزار Rectangle Tool با درصد رنگی 2e2d2c بکشید .
4.1.سپس ابزار Direct Selection Tool را انتخاب کرده و بر روی لبه کادر کلیک کنید تا نقاط ترسیمی نمایش داده شود . سپس نقطه پایین کادر را به طرف بیرون بکشید.

5. با استفاده از مرحله بالا 4 کادر دیگر با درصد رنگی مشخص شده در تصویر زیر ترسیم کنید .

6.حالا نویت میرسه به تایپ متن در جاهای مشخص شده . من تنظیماتی که استفاده کرده ام را برای شما قرار میدهم و شما به دلخواه می توانید هر متنی که خواستید را بر روی کارت ویزیت قرار بدهید .فونت Lato درصد رنگ FFFFFF / ea5284| فونت فارسی هم B yekan .آیکون هایی که در تصویر زیر مشاهده می کنید از اینترنت دانلود کرده ام که شما از فایل لایه باز که در پایان قرار میدهم استفاده کنید و آیکون ها را بر روی طرح خودتان قرار بدهید . لوگو را از این قسمت دانلود کنید .

منبع: آسارایان

 

زهرا خالقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *