خانه » آموزش فتوشاپ » آموزش طراحی تصویر پس زمینه زیبا
18 اردیبهشت 1393

آموزش طراحی تصویر پس زمینه زیبا

6

با سلام به خدمت همه دوستان عزیز . در این پست بسیار کوتاه قصد دارم تا آموزش طراحی بک گراند ساده رو بهتون آموزش بدم که این سری آموزشی نیز مثل سری های آموزشی گذشته از سطح راحت و ابتدایی شروع و به سطح پیشرفته میرسند و از همین جا این مژده رو بدم که به زودی ( بعد از این آموزش ) با چند تا آموزش خوب و بسیار بسیار زیبا بر میگردم  خوب حالا با ما همراه باشید.

خوب و اما آموزش :

نام آموزش : طراحی بک گراند در ادوبی فتوشاپ ( جلسه اول )

نرم افزار مورد نیاز : Adobe Photoshop Cs 6

مدت زمان فراگیری : حدودا 15 دقیقه

  مرحله اول : خوب قبل از هر چیز ابتدا فتوشاپ خود را باز و یه داکیومنت جدید به ابعاد 500x375px ایجاد کنید ( که البته سایز بیشتر دل به خواهیه . من توصیه میکنم که تا این آموزش رو قدم به قدم با من پیش برید و خوب یاد بگیرید ، بعد هر اندازه ای که خواستید خودتون برای خودتون درست کنید . ) :

1

  مرحله دوم : بعد از اینکار ابزار Gradient Tool رو انتخاب کنید و یه گرادینت با رنگ های زیر روی اون ایجاد کنید :
#85888f
#f0f0f2
فقط به این نکته توجه داشته باشید که موقع ترسیم خط عمودی کلید Shift رو هم نگه دارید تا خط ، صاف رسم بشه و اون رو تقریبا تا بالا بکشید . این هم کار من تا اینجای کار :
2
  مرحله سوم : در اینجا به مسیر Filter > Noise > Add Nosie برید و مقدار اون رو روی 20 درصد قرار بدید .در مرحله بعد به مسیر Filter> Blur> Motion Blur و مقادیر اون رو با تصویر زیر هماهنگ کنید :
3
و این هم تصویر کار من تا اینجای کار :
4
مرحله چهارم : و اما تنها کاری که دیگه باقی مونده اینه که ما یه کم گوشه ها رو نیز تیره کنیم که برای این کار باید ابتدا ابزار Brush رو انتخاب و بعد تنظیمات اون رو با نوشته های زیر هماهنگ کنید :
Color: #8a8d96
Hardness : % 0
Size : 250 px
و بعد تقریبا با نصف این دایره یه بار به صورت افقی و یه بار هم به صورت عمودی روی کادر ، رنگ انتخابی رو بپاشید . و این هم تصویر نهایی این جلسه که حالا دیگه میتونید از اون به عنوان مثلا بک گراند سایتتون استفاده کنید :
5
منتظر قسمت بعد این سری آموزشی باشید …امیدوارم این آموزش مورد پسند شما کاربران واقع شده باشد.

پگاه سعادت

با سلام پگاه سعادت هستم عاشق فتوشاپ و طراحی هستم و کارامو خیلی دوس دارم و خیلی وقته دارم توی سایت شهر گرافیک تدریس فتوشاپ میکنم امیدوارم راضی باشید ;)

یک پاسخ به “آموزش طراحی تصویر پس زمینه زیبا”

  1. dash.hossein گفت:

    سلم
    اقا خسته نباشید میگم بخاطر سایت عالی تون
    بسیار مفید
    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *