خانه » آموزش فتوشاپ » آموزش ایجاد یک افکت توهمی با استفاده از فتوشاپ
09 خرداد 1396

آموزش ایجاد یک افکت توهمی با استفاده از فتوشاپ

در این بخش از سایت سیتی گراف می پردازیم به آموزش ساخت یک صورت دستکاری شده در فتوشاپ.ایجاد یک ساختمان چشم انداز که دختری به اندازه غیر طبیعی در وسط آن ایستاده است ، فقط از طریق فتوشاپ در دنیای واقعی امکان پذیر است . دیروز نیز یک آموزش تصویر دستکاری شده با عنوان “آموزش ساخت یک تصویر Manipulation با استفاده از فتوشاپ” در سایت فعال شد که یک تمرین حرفه ای برای کاربرانی که علاقه مند به فتوشاپ هستند به حساب می آید . با من همراه باشید تا روش ایجاد این تصویر را برای شما آموزش بدهم .

قسمت اول :

1. ابتدا هر دو تصویر ساختمان و دختر را با کلیک راست و انتخاب گزینه Save as بر روی کامپیوتر ذخیره کنید . سپس کلیدهای Ctrl+O را بفشارید و هر دو عکس را وارد فتوشاپ کنید .

2. ابزار magnetic Lasso Tool را انتخاب کرده و تصویر دختر خانم را از پس زمینه جدا و وارد عکس ساختمان کنید .

3.ابزار براش را انتخاب کرده و در یک لایه جدید شروه کنید به اسپره کردن قسمت هایی که فکر می کنید سایه دختر باید بر روی ساختمان بیافتد .

قسمت دوم :

4.بر روی منوی fill adjustment کلیک کرده و گزینه Color Lookup را انتخاب کنید . سپس از لیست کشویی اول گزینه Foggy night را انتخاب و شفافیت را بر روی 50 تنظیم کنید .

5. یکبار دیگر مسیر مرحله 4 را دنبال کنید فقط اینبار گزینه Gradient را انتخاب نمایید . وقتی پنجره تنظیمات باز شده با ماوس به طرف پایین تصویر کلیک کنید تا سیاهی به طرف پایین حرکت کند .

لایه گرادیانت را از بالا زیر لایه اول قرار بدهید

6. یکبار دیگر مسیر مرحله 5 را دنبال کنید فقط اینبار گزینه Gradient را انتخاب نمایید .

7. مد لایه برابر با Linear Burn و شفافیت را بر روی 41 درصد تنظیم کنید

تصویر نهایی :

منبع: آسارایان

زهرا خالقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *