خانه » آموزش فتوشاپ » آموزش ایجاد افکت متن شیشه ای
28 خرداد 1396

آموزش ایجاد افکت متن شیشه ای

در این بخش از سایت سیتی گراف آموزش ایجاد افکت متن شیشه ای طراحی آن را برایتان قرار داده ایم.اولین آموزش با آموزش اضافه کردن فونت در ویندوز 7 و دومین مطلب هم ایجاد افکت متن شیشه ای با آموزش اضافه کردن فونت در ویندوز 7 می باشد . ایجاد یکمتن شیشه ای در فتوشاپ زیاد کار مشکلی نمی باشد فقط نیاز به آشنایی با ابزارها و تنظیماتی دارد که در بخش layer Panel قرار گرفته است . این پنجره اصلی ترین بخش فتوشاپ می باشد که اگر می خواهید به صورت حرفه ای با این برنامه کار کنید باید تنظیمات این بخش را به درستی بشناسید .

1. پس زمینه این مقاله را از اینترنت دانلود کرده ام . شما می توانید فایل اصلی را در پایان آموزش دانلود کرده و پس زمینه را برای تمرین خودتان مورد استفاده قرار بدهید . با فشردن کلیدهای Ctrl+O طرح زمینه را وارد فتوشاپ کرده و ابزار تایپ را انتخاب کنید .

2. فونت استفاده شده DINNER FT می باشد . ابتدا فونت را از این قسمت دانلود کرده و از آموزش زیر برای کپی کردن فونت در پوشه فونت ها کمک بگیرید. یک متن دلخواه در وسط صفحه با رنگ ffffff تایپ کنید . سپس Fill لایه را همانند تصویر زیر برابر با صفر تنظیم کنید .

3. سپس بر روی لایه متنی که تایپ کرده اید دابل کلیک کرده و تنظیمات را همانند تصویر زیر تغییر بدهید .

4. با فشردن کلیدهای Ctrl+J یک کپی از لایه متن بگیرید و تنظیمات آن را همانند تصویر زیر تغییر بدهید .

منبع: آسارایان

 

زهرا خالقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *