خانه » آموزش فتوشاپ » ریست کردن تنظیمات رابط فتوشاپ
22 خرداد 1396

ریست کردن تنظیمات رابط فتوشاپ

مطلبی که سایت سیتی گراف برای شما در نظر شده است ریست کردن تنظیمات رابط فتوشاپ می باشد.اگر تنظیمات این بخش را تغییر داده اید و نمی خواهید که به صورت دستی تک تک گزینه های این بخش را سروسامان بدهید با استفاده از گزینه ای که در ادامه معرفی میکنم می توانید تمام تنظیمات Workspace را به حالت پیش فرض برگردانید .

1. باید به این موضوع توجّه داشت باشید که شما قادر به تغییر محیط کاری فتوشاپ با توجّه به نیازتان هستید در ضمن فتوشاپ کاربردهای بسیاری داشته و با توجّه به هدف استفاده از این نرم افزار مثلاً طراحی صفحات Web و یا چاپ، نیاز به تنظیمات خاص رابط کاربری میباشد .شما میتوانید حالتهای پیشفرض را همانند تصاویر زیر در گوشه سمت راست نوار تنظیمات ملاحظه نمائید و یا از طریق مسیر Windows > Workspace به آن دسترسی پیدا کنید .همانگونه که ملاحظه مینمائید بصورت پیشفرض حالت Essentials انتخاب شده است و تاکنون تنظیمات رابط کاربری ما بر اساس آن بوده است، حال اگر سایر گرینه ها مثل Painting یا Photography را انتخاب نمائید، تنظیمات رابط کاربری شما تغییر خواهند نمود.

1. برای ریست کردن تنظیمات این بخش کافیست در تب Window گزینه Workspace را پیدا کنید و در منوی باز شده گزینه Reset Essentials را کلیک کنید .

منبع: آسارایان

 

زهرا خالقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *