خانه » آموزش فتوشاپ » آموزش طراحی لوگو جوملا با نرم افزار فتوشاپ
30 خرداد 1396

آموزش طراحی لوگو جوملا با نرم افزار فتوشاپ

در این بخش از سایت شهر گرافیک مطلبی با عنوان آموزش طراحی لوگو جوملا با نرم افزار فتوشاپ نیز قرار داده ایم.شاید عنوان مقاله برای کاربرانی که با جوملا آشنا نیستند کمی ناآشنا باشد . جوملا یک سیستم مدیریت محتوا می باشد که با استفاده از آن می توانید یک وب سایت طراحی کنید .طراحی این لوگو نیز کاملا با استفاده از ابزار pen انجام میشود . افرادی که با کاربرد این ابزار مشکل دارند و کار کردن با آن برای آنها در فتوشاپ مشکل می باشد می توانند با تمرین هایی که در این هفته قرار میدهم با کاربرد ابزار pen بیشتر آشنا شوند .

1. یک صفحه با ابعاد 600×600 ایجاد کنید . Ctrl+N یا منوی File > New

1.1.بر روی لایه ای که ایجاد کرده اید دابل کلیک کرده و تنظیمات گزینه گرادیانت را همانند تصویر زیر تغییر بدهید .

2. ابزار Pen Tool را انتخاب کرده و شکل زیر را با درصد رنگی 0057a9 ترسیم کنید . اگر برای کشیدن خطها مشکل دارید تصویر زیر را ذخیره کنید و زیر لایه اصلی شکلی که می خواهید بکشید قرار بدهید . سپس شروع به کشیدن از روی کادر کنید . مثل کشیدن نقاشی دردوران مدرسه با استفاده از کاغذ روغنیبا استفاده از ابزار Convert Point Tool و کلید Ctrl می توانید محل نقاط را تغییر داده و آنها را کمی جابجا کنید تا به شکل نهایی برسید . جهت انحنا دادن به خطوط هم بر روی نقاط کلیک کرده تا 2 اهرم فعال شود . سپس اهرم ها را به طرفین بکشید و با کاربرد آن آنشا شوید . در کشیدن خطوط حساسیت به خرج ندهید و راحت کار کنید بدون نگرانی از خراب شدن شکلی که قرار است به عنوان تمرین شما باشد .

3. من از کادری که کشیده ام 3 کپی می گیرم و درصد رنگی آن را تغییر میدم . سه کادر بعدی باید همانند تصویر زیر قرار بگیرد. برای چرخواندن کادرها از کلیدهای Ctrl+T استفاده کنید .

منبع: آسارایان

 

 

 

زهرا خالقی

یک پاسخ به “آموزش طراحی لوگو جوملا با نرم افزار فتوشاپ”

  1. بسیار عالی بود آموزشتون متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *