خانه » آموزش فتوشاپ » آموزش طراحی بنر تبلیغاتی مختص اسلاید شو فروشگاه
22 خرداد 1396

آموزش طراحی بنر تبلیغاتی مختص اسلاید شو فروشگاه

مطلبی که سایت سیتی گراف برای شما در نظر شده است آموزش طراحی بنر تبلیغاتی مختص اسلاید شو فروشگاه می باشد.در این مطلب میخواهم یک اسلاید شو ، هدر وب سایت یا بنر تبلیغاتی را مرحله به مرحله برای شما شبیه سازی کنم. این تصویر ممکن است در وب سایت شما بالای صفحه به عنوان یک هدر برای مدت محدود مورد استفاده قرار بگیرد یا بخواهید ابعاد آن را کوچکتر کرده و به عنوان تبلیغات از آن استفاده کنید .

1. یک صفحه به ابعاد 295×950 با رزولوشن 72 ایجاد کنید . File > New یا استفاده از کلیدهای ترکیبی Ctrl+Nسپس ابزار سطل رنگ (Paint) را انتخاب کرده و رنگ پس زمینه را برابر با 93e3c0 قرار بدهید .

2. در مرحله بعدی تصویر پلیر یا اسپیکر را باید وسط بنر قرار بدهم.

3. ابزار RECTAGLE را انتخاب کرده و یک کادر همانند تصویر زیر بکشید . خط دور کادر سفید ضخامت 1 پیکسل . رنگ داخل کادر eeeeee
فونت B yekan را انتخاب کرده و متن دلخواهتان را در وسط کادر با درصد رنگی 464746 تایپ کنید .
من کلمه جشنواره را با فونت dast nevis با درصد رنگی eb6669 تایپ میکنم .

4. من از تصاویر اینترنت یک متن همانند تصویر زیر دانلود کرده و در وسط کادر قرار میدهم دقت داشته باشید که شما به سادگی می توانید اشکال این مرحله را خودتان ایجاد کنید . من بدلیل اینکه قبل از آموزش تصاویر را برای راحتی کارم ابتدا دانلود میکنم از این بخش استفاده کرده ام تا در وقت صرفه جویی شود .

5. در مرحله بعدی با درصد رنگی سفید یک متن همانند تصویر زیر با فونت B yekan تایپ میکنم . سپس ابزار Line Tool را با ضخامت 1 پیکسل انتخاب کرده و یک خط ترسیم میکنم.

6. ابزار Rounded Rectangle tool را با Radius پنج پیکسل انتخاب و یک کادر همانند تصویر زیر میکشم. سپس با ابزار تایپ کلمه سبد خرید را تایپ میکنم .

7. با استفاده از ابزار rectangle سه مربع با درصد رنگی 83d0f5 / 83f5d9 / 83f5d9 ایجاد میکنم .یک بنر فروش ویژه فوق العاده که می توانید برای یکی از محصولات فروشگاهتان استفاده کنید .

منبع: آسارایان

زهرا خالقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *